אימוני ספורט אונליין

עם מאמני פיט קיי

אימון מס' 17

מתי ישודר: יום שישי 8/5
מאמן: שלומי יצחק

אימון מס' 16

מתי שודר: יום רביעי 6/5
מאמן: יאיר ברוך

אימון מס' 15

מתי שודר: יום שישי 24/4
מאמן: שי כהן

אימון מס' 14

מתי שודר: יום רביעי 22/4
מאמנת: נטע רוזנטל

אימון מס' 13

מתי ישודר: יום שני 20/4
מאמן: שי

אימון מס' 12

מתי ישודר: יום שישי 17/4
מאמן: שלומי

אימון מס' 11

מתי ישודר: יום שני 13/4
מאמן: שי כהן
סוג האימון: מטאבולי

אימון מס' 10

מתי שודר: יום שישי 10/4 בשעה 08:30
מאמנים: יובל וליאל
סוג האימון: טאבטה

אימון מס' 9

מתי שודר: יום רביעי 8/4 בשעה 08:30
מאמנת: נטע
סוג האימון: זמנים עולים

אימון מס' 8

מתי שודר: יום שני 6/4 בשעה 19:30
מאמן: שי כהן
סוג האימון: התשה

אימון מס' 8

מתי שודר: יום שישי 3/4
מאמנת: נטע
סוג האימון: מטאבולי

אימון מס' 7

מתי ישודר: יום רביעי 1/4
מאמנת: בינה
סוג האימון: אימון תחנות

אימון מס' 6

מתי שודר: יום שני 30/3
מאמן: יאיר
סוג האימון: אימון מחזורי

על סוג האימון:
אימון מסוג זה מאפשר לנו לעבוד על כמה קבוצות שרירים גדולות - מה שגורם לנו לשרוף הרבה במהלך האימון וגם כל שריר צורך יותר דם וחמצן וכתוצאה מזה הדופק עולה, הלב מתחזק ואנחנו מרגישים הקלה בפעילויות יומיומיות. בנוסף בגלל שאנחנו משלבים מספר קבוצות שריר בכל תחנה, העבודה קצת יותר קלה, וזה מה שמאפשר לנו בדרך כלל לעבוד עד תום הזמן, כי למעשה אין התשה של השריר

אימון מס' 5

מתי ישודר: יום שישי 27/3
מאמנים: שי ואורין
סוג האימון: אימון טאבטה

על סוג האימון:
אימון טאבטה הוא סוג אימון שמשלב לנו מספר סוגי אימונים: זמנים קצרים - העבודה היא 20 שניות עבודה ו- 10 שניות מנוחה, כפול 8 חזרות. אינטרוולים - בגלל שעובדים זמן קצר יחסית, אנחנו נותנים את כל הכוחות שיש לנו. סיבולת - כשאנחנו משלבים מספר תרגילים - ועוברים משכיבה לעמידה בזמן קצר, אנחנו משפרים יכולות, וגם הדופק עולה. כל אלה מבטיחים לנו אימון חווייתי שממנו אנחנו מפיקים מקסימום תוצאות, בזמן קצר

אימון מס' 4

מתי שודר: יום רביעי 25/3
מאמנת: נטע
סוג האימון: התשה ומטאבולי

על סוג האימון:

אימון התשה: עבודה על אותה קבוצת שרירים. בזמן האימון אנחנו מרוקנים את מאגרי האנרגיה הזמינים של הגוף ואז בזמן ההתאוששות (אחרי האימון) הגוף הולך למאגרי השומן כדי לאזן את עצמו.
אימון מטאבולי: שילוב בין אירובי לכוח, כך בעצם אנחנו על אותה יחידת אימון מספיקים גם לגרות את השרירים להיבנות וגם שורפים יותר בעזרת האירובי מה גם שכדי להתאושש מאימון כזה הגוף שורף הרבה אנרגיה אחריו (מטבוליזם מוגבר).

אימון מס' 3

מתי שודר: יום שני 23/3
מאמנים: יובל ותומר
סוג האימון: מטאבולי

על סוג האימון:
באימון מסוג זה אנחנו משלבים בין תרגילי אירובי לתרגילי כוח ומצמידים אותם אחד אחרי השני. כך בעצם אנחנו על אותה יחידת אימון מספיקים גם לגרות את השרירים להיבנות וגם שורפים יותר קלוריות בעזרת האירובי. בנוסף, כדי להתאושש מאימון כזה הגוף שורף הרבה אנרגיה אחרי (מטבוליזם מוגבר). אימון מטאבולי עוזר לנו גם בשיפור פעולות היום - יום. אנחנו משפרים גם סיבולת שריר ולב ריאה, וכך קל יותר לסחוב שקיות סופר וללכת בלי להתנשף, לעלות במדרגות בקלות, לרדוף אחרי הילדים והנכדים וכו'. פשוט הופך את חיי היום יום שלנו לקלים יותר

אימון שני

מתי שודר: יום שישי 20/3
מאמנים: שלומי ואסיף
סוג האימון: מחזורי

על סוג האימון:
אימון מסוג כזה מאפשר לנו לעבוד על כמה קבוצות שרירים גדולות באותה התחנה - מה שגורם לנו לשרוף הרבה יותר קלוריות במהלך האימון וגם כל שריר צורך יותר דם. כתוצאה מזה הדופק עולה > הלב מתחזק ואנחנו מרגישים הקלה בפעילויות יומיומיות. בנוסף, עבודה על כל שרירי הגוף אחד אחרי השני תורמת לתהליך החיטוב - הורדת אחוזי שומן והעלאת מסת שריר.

אימון ראשון

מתי שודר: יום רביעי 18/3
מאמנים: נטע, סטאס ולי
סוג האימון: אינטרוולים

על סוג האימון:
מקסימום מאמץ בזמן קצר- מאפשר לנו להגיע לדופק גבוה ולשרוף יותר קלוריות ושומן בזמן האימון וההתאוששות אחריו (כמובן בשילוב של תזונה נכונה).