שאלות נפוצות

לא התאמנתי הרבה זמן, האם זה מתאים לי?

התשובה היא- כן! 

הקבוצות שלנו מחולקות לרמות קושי כך שכל אחד יכול להשתלב. בין אם לא עשית ספורט לעולם ובין אם פעילות ספורט היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלך. 

ראשית מצטרפים ל"קבוצת היסודות" שבה מתחילים ללמוד את התרגילים מ- 0, ומתחילים להפעיל את השרירים, ואז משתלבים בשאר הקבוצות לפי רמת הקושי של כל מתאמן.

 

 

 

האם תוכניות הליווי שלכם לירידה במשקל מתאימות גם לסכרתיים?

כן. חוסר איזון ברמת סוכר בדם נובע בין היתר מחוסר איזון תזונתי. בתוכניות שלנו אנחנו מתמקדים קודם כל בהתנהלות התזונתית של הלקוח שמותאמת אישית לסדר היום שלו. ברגע שסדר היום מאוזן, התנודות ברמות הסוכר בדם פוחתות ואז הגוף משתמש במשאבים שלו לצרכים אחרים. בנוסף לאיזון רמות הסוכר, ברגע שסדר היום התזונתי מאוזן מרגישים יותר עירניים וחיוניים במהלך היום.

 

 

 

 

יש לי בעיות ברכיים ובעיות גב, אני יכולה גם להצטרף?

לרוב בעיות ברכיים וגב נובעות מחוסר בפעילות גופנית וגם בגלל עודף משקל. לכן חייבים להפעיל את המפרקים בברך כי הם אלה שסוחבים את כל הגוף שלנו. גם עמוד השדרה אחראי על היציבה של הגוף ולכן חשוב מאוד לחזק את השרירים המקיפים את המפרקים החשובים האלה. 

לכן חובה להתחיל פעילות גופנית מתונה כדי לחזק את השרירים והמפרקים וכדי לא להגיע לגיל מבוגר ולא להצליח לבצע פעולות יומיות פשוטות.

 

 

 

עשיתי כבר הרבה דיאטות, ואני כל הזמן יורדת ועולה. איך אפשר לעצור את רכבת ההרים הזאת?!

כשאנחנו עושים דיאטה ומגדירים אותה כדיאטה, אנחנו כבר אומרים למוח שלנו שזה לזמן מוגבל. בנוסף, בדיאטה לא פותרים את ההתנהלות התזונתית ולא מגדירים את התהליך כאורח חיים. 

בשביל לעצור את רכבת ההרים חייבים קודם כל לזהות מה בדיוק הגורמים שמכשילים אותך לנהל משקל תקין. אם את מצליחה לרדת במשקל, אז הבעיה היא לא לרדת במשקל- אלא לשמור על המשקל לאורך זמן!

וזה בדיוק מה שהמאמנים שלנו עובדים עם כל לקוח ולקוח- לשנות את ההתנהלות התזונתית וההרגלים שהביאו אותך למצב של עודף משקל ולסלול שביל התנהלות תזונתי חדש שיהיה קל, פשוט ונוח ללכת בו כל החיים.

אפשר להגיע לאימון ניסיון?

אנחנו מאמינים בהתמדה ולכן החלטנו שבאימון בודד לא תצליחו לקבל את כל מה שיש לנו להציע. לכן ברישום למסלול אימונים, אנחנו מציעים 30 ימי אחריות שבהם אתם יכולים להגיע להתאמן ובמידה ואתם לא מרוצים או שאתם מרגישים שהאימונים לא בשבילכם- תקבלו 100% החזר כספי (גם אם ביקשתם ביום ה- 30). 

אנחנו כל כך בטוחים שתיהנו ותקבלו תוצאות שתשכחו ששאלתם את השאלה הזו (;

 

 

 

מה עושים בחורף? אין אימונים?

האימונים אצלנו מתקיימים כל השנה! בגישה שלנו אין תירוצים כמו גשם, או שמש, קר או חם. 

בחודשי החורף ובימים גשומים אנחנו שוכרים אולם קרוב בכל סניף. 

ובחודשי הקיץ אנחנו מתאמנים בשעות היום בצל ובשעות שעדיין ניתן לשרוד את החום הישראלי. 

בכל מקרה המתאמנים שלנו גם מעדיפים תמיד להתאמן בחוץ ולא בתוך אולם כי אין כמו להתאמן על הדשא באוויר הפתוח.

במה אתם שונים משאר הדיאטות?

אנחנו שינינו את המשוואה.

השיטה שלנו בנויה מ- 3 שלבים שאת שלושתם אתם עוברים עם אחד המאמנים שלנו להתנהלות תזונתית נכונה באופן אישי!

בשלב הראשון: תבצעו פגישת אבחון מקצועית שבה תעברו ניתוח של נתוני גוף פיזיולגיים וניתוח ההתנהלות התזונתית שלכם כדי שהמאמן יסביר לכם מה בדיוק "גורמי ההשמנה" והכשלים שלכם בהתנהלות התזונתית שמונעים ממכם להיות היום במשקל תקין. ונתאים לכם פתרון מותאם אישית.

בשלב השני: המאמן יבנה אתכם סדר יום תזונתי מותאם אישית- בהתאם למטרה (ירידה מאוזנת במשקל/ חיטוב/ אורח חיים בריא). סדר היום מותאם אישית לכל לקוח בנפרד והוא חייב להיות נוח כשגרת חיים

בשלב השלישי: תעבדו עם המאמן שלכם על סלילת שביל תזונתי נכון תוך כדי תיקון גורמי ההשמנה והכשלים שזוהו בשלב הראשון, התמודדות עם קשיים והכוונה לפתרון בעיות, והכוונה להטמעת השביל החדש כאורח חיים.